KIS Nytt nr. 2 - 2019

kis.no 5 nytt fra KIS VEST AS Vi gjør kunden god Da KIS VEST AS avd. Stavanger inngikk avtalen med Kverneland Group utførte de mange stopp-jobber på dag- og kveldstid. KIS gikk derfor inn og dimensjonerte vedlikeholdet. Dette har resultert i at driftsstans på kranene har gått betydelig ned. – Vi synes det er hyggelig å kunne vise til så klare forbedringer og besparelser for kunden, sier avdelingsleder Sigbjørn Vold. Det lønner seg å være i forkant fortsetter han. – Når Kverneland Group skal planlegge prosjekter, er KIS med og finner gode KIS VEST AS avd. Stavanger har akkurat vært i kundemøte med Kverneland Group, en fornøyd og trofast kunde i mange år. Det at KIS arbeider selvstendig og har et høyt servicenivå setter de stor pris på. Tor Ingvar Nygård, vedlikeholdsplanlegger i Kverneland Group, Stig Bakke, storkundeansvarlig KIS VEST AS og Egil Bråstad Hansen, teknisk direktør Kverneland Group. løsninger for å effektivisere produk- sjonen, forteller teknisk direktør Egil Bråstad Hansen fra Kverneland Group. Også når det gjelder service og repa- rasjoner viser KIS stor pålitelighet og leverer alltid som avtalt. – Ved stopp på kranene enten på dagtid, kveld eller natt, har KIS rask responstid. Det går ikke lang tid fra vi ringer til de er på plass og reparerer krana, sier Egil Bråstad Hansen. KIS har alltid full oversikt over kontroll, vedlikehold og dokumentasjon på vårt utstyr. Han legger til at Kverneland Group og KIS har et godt og langvarig kundeforhold. KIS VEST AS avd. Stavanger Kjetil Skretting ble engasjert som serviceleder 11.06.2018 i KIS VEST AS avd. Stavanger. Han vikarierer for Liv Marie som er i fødselspermisjon. KIS VEST AS avd. Bergen Trond Vidar Faugstad ble ansatt som krantekniker i KIS VEST AS avd. Bergen 13.02.2018. Han har tidligere vært ansatt i KIS VEST AS og KIS OFFSHORE AS. Med 10 års erfaring både som servicetekniker og serviceleder er Trond Vidar en kunnskapsrik og god mann å ha med på laget igjen. Ferske fjes

RkJQdWJsaXNoZXIy NjEzNjA=