KIS Nytt nr.1 - 2018

6 Vi ser mye av vårt flotte land i forbindelse med kundedagene, det store bildet er fra kundedagen på Brekstad i mars. Interessen for våre kundedager har bare blitt større og større. De holdes ikke lenger bare i nord, men også i resten av landet i samarbeid med de andre KIS selskapene. Kundedagene er åpne for kunder av KIS og andre firmaer som er opptatt av sikkerhet. Det er viktig for oss at kundedagene også holdes ute i distriktene, der tilgangen på opplæring ikke er like lett tilgjenge- lig. Et viktig punkt på agendaen under kundedagene er ivaretakelse av sik- kerheten. Vi går blant annet gjennom aktuelle lover og forskrifter, hvilke krav det er til opplæring på arbeidsutstyr og aktuelle kurs. Deltagerne får også høre siste nytt på kranfronten fra DEMAG eller PALFINGER, og hvordan man kan ta vare på løfteutstyret gjennom KIS AVTALEN. Innholdet på kundedagene vil variere da det tilpasses lokale forhold. – Her får kunden mettet sin kunnskaps- hunger og får høre om viktigheten av utstyrsspesifikk opplæring, sier daglig leder i KIS KOMPETANSE AS, Espen Wærp. Kundedagene består av en fin blanding av foredrag, aktiviteter, sosialt samvær og utveksling av erfaringer. – Dette er lærerike og morsomme dager som alle deltagere har stort utbytte av, avslutter Espen Wærp. KIS NORD AS og KIS KOMPETANSE AS har siden 2015 samarbeidet om å arrangere kundedager. Dagene er populære og har blitt en viktig arena for kunnskapsformidling og relasjonsbygging. Populære kundedager nytt fra KIS KOMPETANSE AS KIS KOMPETANSE AS Avd. Drammen Espen Wærp ble formelt ansatt som daglig leder hos KIS KOMPETANSE AS 1. januar 2018. Espen har arbeidet for KIS KOMPETANSE AS som avdelings- / salgssjef i nesten ni år og har fra oktober 2015 også hatt rollen som daglig leder. Espen er utdannet innen hotell og restaurant, og har vært selvstendig næringsdrivende i 10 år. Han har også lang fartstid innen opplæ- ring fra annen bransje. Vi ønsker Espen lykke til i ny stilling! Ferske Fjes

RkJQdWJsaXNoZXIy NjEzNjA=